Bezmaksas informatīvais tālrunis 80001234

15.03.2015.  |   Drukas versija

Zvanot uz Nacionālā veselības dienesta bezmaksas informatīvo tālruni 80001234, iedzīvotāji var saņemt informāciju par valsts apmaksātiem veselības aprūpes pakalpojumiem un to saņemšanas kārtību.


Bezmaksas informatīvā tālruņa darba laiki:

  • pirmdienās, otrdienās, trešdienās, ceturtdienās un piektdienās no plkst. 8.30 līdz 17.00;
  • pirmssvētku dienās no plkst.8.30 līdz 16.00.

Zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni, iedzīvotāji var uzzināt:

  • kādus ārstnieciskos pakalpojumus apmaksā valsts;
  • kārtību, kādā var saņemt valsts apmaksātos ārstnieciskos pakalpojumus;
  • informāciju par pacienta iemaksām un no pacientu iemaksām atbrīvotajām kategorijām;
  • kā arī gūt atbildes uz citiem interesējošiem jautājumiem par veselības aprūpi.

 

Brīdinām, ka lielā zvanītāju skaita dēļ savienojumu ar operatoru atsevišķos gadījumos varētu būt jāgaida ilgāk par 10 minūtēm! 

Aicinām arī meklēt Jūs interesējošo informāciju mājaslapas sadaļās: rindapiearsta.lv, Kur saņemt medicīnisko palīdzību?, EVAK izsniegšana u.c.

Svarīgi!                                                                                                                                                                  

Ja Jums radušās šaubas par ārstniecības iestādes vai ārsta darba kvalitāti (piemēram, aizdomas par nepareizu vai nekvalitatīvi veiktu izmeklēšanu vai ārstēšanu), aicinām vērsties Veselības inspekcijā, kas īsteno valsts pārvaldes funkcijas veselības nozares uzraudzībā un kontrolē - tālr.67221244; 67081611, e-pasts: vi@vi.gov.lv