• Kā pieteikties vakcinācijai pret Covid-19?

Izvēlieties kādu no šiem veidiem:

  1. zvaniet uz bezmaksas tālruni 8989;
  2. sazinieties ar savu ģimenes ārstu;
  3. pieslēdzieties tīmekļvietnei  www.manavakcina.lv
    Tīmekļvietnei jāpieslēdzas ar savu internetbanku, eID karti vai e-parakstu.

 

  •  Kur noskaidrot sava ģimenes ārsta prakses adresi un telefona numuru?

Tīmekļvietnē www.eveseliba.gov.lv:

  1. spiediet pogu „Pieslēgties” un pēc tam pogu „Iedzīvotājs”;
  2. pieslēdzieties  ar savu internetbanku, eID karti vai e-parakstu;
  3. meklējiet sadaļu „Ģimenes ārsts un EVAK” ekrāna kreisajā apakšējā stūrī;
  4. skatieties apakšsadaļā „Ģimenes ārsta dati”.

 

  • Kur uzzināt vairāk informācijas par vakcināciju pret Covid-19?

Izvēlieties kādu no šiem veidiem:

  1. lasiet tīmekļvietnē www.manavakcina.lv;
  2. zvaniet uz bezmaksas tālruni 8345.

 

  • Kad veikt Covid-19 testu?

Ja ir šādi Covid-19 simptomi:

  1. paaugstināta temperatūra;
  2. iekaisusi rīkle, sāpes kaklā;
  3. sauss klepus;
  4. stipras galvassāpes;
  5. izteikts nogurums;
  6. ožas traucējumi
  7. garšas izjūtas zudums.

 

  • Kur un kā var pieteikties uz testu?

Piesakieties testam pa tālruni!
Izvēlieties kādu no šīm laboratorijām:

  1. Centrālā laboratorija – tālrunis 8330;
  2. E. Gulbja laboratorija – tālrunis 67801112;
  3. MFD Laboratorija – tālrunis 8313;
  4. NMS Laboratorija – tālrunis 67144015;
  5. Valsts zinātniskais institūts „BIOR” – tālrunis 28369560;
  6. IvF RIGA Holding laboratorija – tālrunis 25444405.

 

  • Kur var uzzināt Covid-19 testa rezultātus?

Tīmekļvietnē www.eveseliba.gov.lv :

  1. spiediet pogu „Pieslēgties” un pēc tam pogu „Iedzīvotājs”;
  2. pieslēdzieties ar savu internetbanku, eID karti vai e-parakstu;
  3. lasiet sadaļā  „Mani rezultāti”.

 

  •  Uzziņas tālruņi saistībā ar Covid-19:
  1. uzziņu bezmaksas tālrunis par Covid-19 – 8345;
  2. pieteikšanās valsts apmaksāto Covid-19 analīžu veikšanai – tālrunis 8303;
  3. par pašizolāciju un karantīnu Covid-19 gadījumā – tālrunis 67387661;
  4. ģimenes ārstu konsultatīvais tālrunis 66016001;
  5. biedrības „Skalbes” bezmaksas psiholoģiskā atbalsta konsultāciju tālrunis 67222922.