Saskaņā ar 2024. gada Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījumu, iedzīvotāji arvien pozitīvāk vērtē Nacionālā veselības dienesta (NVD) darbu. Salīdzinājumā ar 2023. gadu, par 6% pieaudzis to iedzīvotāju īpatsvars, kuri pēdējo trīs gadu laikā izmantojuši NVD pakalpojumus, un par 9% palielinājies to respondentu skaits, kuri sadarbību ar iestādi vērtē kā “teicamu”. NVD pakalpojumi biežāk izmantoti sieviešu un augstāko izglītību ieguvušu personu vidū, savukārt vairākums citas tautības…
Saskaņā ar 2024. gada Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījumu, iedzīvotāji arvien pozitīvāk vērtē Nacionālā veselības dienesta (NVD) darbu. Salīdzinājumā ar 2023. gadu, par 6% pieaudzis to iedzīvotāju īpatsvars, kuri pēdējo trīs gadu laikā izmantojuši NVD pakalpojumus, un par 9% palielinājies to respondentu skaits, kuri sadarbību ar iestādi vērtē kā “teicamu”. NVD pakalpojumi biežāk izmantoti sieviešu un augstāko izglītību ieguvušu personu vidū, savukārt vairākums citas tautības iedzīvotāju sadarbību ar NVD vērtē pozitīvi. Kopumā vairāk nekā 80% respondentu snieguši pozitīvu vērtējumu par NVD (92%), kas ierindo iestādi starp visaugstāk novērtētajām valsts pārvaldes institūcijām Latvijā līdzās Lauku atbalsta dienestam (94%),…
22.05.2025.