Jaunumi
Atsāk klientu pieņemšanu klātienē

Uzlabojoties epidemioloģiskai situācijai valstī, Nacionālais veselības dienests ir atsācis klientu apkalpošanu klātienē Klientu apkalpošanas centrā Rīgā un teritoriālajās nodaļās - Jelgavā, Kuldīgā, Daugavpilī un Smiltenē.

Klātienes apkalpošana Nacionālā veselības dienesta klientu apkalpošanas centros notiek pēc iepriekšēja pieraksta, ievērojot spēkā esošos drošības un piesardzības prasībās. Tāpat ikvienam klientam, ierodoties kādā no klientu apkalpošanas centriem, būs jāuzrāda derīgs digitālais Covid-19 sertifikāts.

Nacionālais veselības dienests aicina rūpīgi izvērtēt nepieciešamību doties uz klientu apkalpošanas centriem klātienē. Pakalpojumu saņemšanai klātienē tiek aicināti klienti, kuriem ir radusies steidzama nepieciešamība, pārējie tiek aicināti izmantot iestādes pakalpojumus un saņemt konsultācijas attālināti.

Elektroniskā pieteikšanās pakalpojumu saņemšanai klātienē:

  • Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Cēsu iela 31 k-3, 6. ieeja, P-C: 8.15-17.00, P: 8.30 – 15.00,  tālr. 67201282
  • Latgales nodaļā Daugavpilī, Saules iela 5, P-C: 8.15-17.00, P: 8.30 – 15.00, tālr. 65422236
  • Zemgales nodaļā Jelgavā, Katoļu iela 1-1, Jelgava, P-C: 8.15-17.00, P: 8.30 – 15.00, tālr. 63027249
  • Kurzemes nodaļā Kuldīgā, Pilsētas laukums 4, P-C: 8.15-17.00, P: 8.30 – 15.00, tālr. 63350620
  • Vidzemes nodaļā Smiltenē, Pils iela 6, P-C: 8.15-17.00, P: 8.30 – 15.00, tālr. 64772301

Aicinām izturēties ar izpratni un rīkoties atbildīgi, ievērojot veselības nozares speciālistu un Slimības un profilakses centra norādījumus.